گن لاغری

فروش هات شیپر

گن لاغری

فروش هات شیپر

خرید تاپ یا رکابی لاغری هات شیپر اصل09386932322

خرید تاپ یا رکابی لاغری هات شیپر اصل09386932322


همچنین هنگام خرید یک تاپ هات شیپر واقعاً بد ، عصبی می شود و بعد شخصی به یک مهمانی می رود ، به یک سخنرانی یا یک سخنرانی بپردازد. می آید دقیقاً با همان کار کنید؟ اگر به هر یک از این تی شرت های جایگزین تحریک آمیز فکر کنید ، قطعاً این اتفاق هرگز برای شما رخ نخواهد داد!

بسیاری از طرفداران موسیقی ارتباط خود را با پیراهن های مضمون ابراز می کنند. آیا می خواهید یک موتیف موسیقی واقعا بی نظیر روی پیراهن خود داشته باشید؟ سپس به یکی از این رکابی هات شیپر موسیقی جایگزین فکر کنید که مطمئناً با آن کنار خواهید آمد و نیازی نیست که نگرانی کسی را برای پوشیدن داشته باشد.

دستگاه های چاپ تاپ لاغری هات شیپر بسیار متفاوت هستند. تفاوت عمدتاً در ترکیب است ، یعنی امکاناتی که برای چاپ ، اندازه و قیمت مرتبط با آن ارائه می دهد. برخی از شرکت های چاپ تی شرت نیز ماشین های بسیاری دارند که می توانند بیش از یک پیراهن را بطور همزمان چاپ کنند. اکثر شرکت های چاپ تی شرت نیز گزینه خرید تی شرت از آنها را به شما پیشنهاد می دهند اما می توانید تصویری را که می خواهید روی تیشرت خود چاپ کنید نیز انتخاب کنید. با این حال ، قیمت چاپ روی تی شرت با عوامل مختلف متفاوت است. اولین مورد بستگی به این دارد که کدام چاپخانه را برای این سرویس انتخاب کنیم ، اما بعد مواردی مانند مطالبی که باید روی آن چاپ شود ، اندازه ها و انواع چاپ و همچنین میزان پیراهن هایی که چاپ خواهیم کرد وجود دارد.

رکابی لاغری هات شیپر مربوط به شیر مادر - به عنوان بخشی از جشنواره تغذیه با شیر مادر - با آرم تغذیه با شیر مادر و انجمن های مرتبط. این آرم با ایده های اعضای گروه FB Dojiva se ساخته شده است.

برای راحت تر شیردهی در هر نقطه ، در هر زمان: پیراهن شیردهی با رنگ های مدرن و برش راحت (همچنین مناسب برای خانم های باردار). پیراهن از پایین و بالا (سمت چپ) دوخته شده است و به راحتی می توانید برای شیردهی از آن دور شوید. ترکیب: 95٪ پنبه و 5٪ الاستون. خیاطی در اسلوونی.

بالش با همکاری برند زیزا ، بالش های مخصوص زنان باردار و شیردهی. متشکرم ، زیزا.

به تازگی ، تاپ لاغری هات شیپرز با عنوان های متنوعی که برخی از کاربران برای خود ایجاد می کنند محبوب هستند. آنها می توانند این کار را با یک برنامه بسیار ویژه انجام دهند که به ما امکان می دهد تی شرت اصلی خود را بسازیم. در هر صورت ، کتیبه ها و نقوش دیگر روی تی شرت ها چاپ نشده است. ما همچنین می توانیم این کار را روی سایر لباس ها نیز انجام دهیم ، مانند ژاکت ، کارتن ، شلوار یا چیزهای دیگر.

اگر می خواهید کمی سرگرم کننده تر باشید ، می توانید به تی شرت های خنده دار فکر کنید یا لباس دیگری را تهیه کنید که شما نیز به روشی که ذکر کردیم خنده دار باشد. مطمئنا گزینه دیگری و بسیار سریعتر وجود دارد. تاپ لاغری با نقوش خنده دار با دقت ساخته شده و در فروشگاه آنلاین منتظر شما هستند ، جایی که بسیاری از محصولات مفید دیگر نیز وجود دارد که برای هدیه دادن نیز مناسب هستند.




هدیه برای خود یا دیگران

از آنجا که تاپ بلند هات شیپر خنده دار لباس های پرطرفدار هستند ، می توانید آنها را نیز به عنوان هدیه برای دیگران بخرید تا برای تولد یا هر مناسبت دیگر هدیه دهید. تی شرت های خنده دار را می توان در مراسم های دخترانه ، پسرانه و بسیاری از مراسم های دیگر پوشید.

با تی شرت های خنده دار می توانید خود یا اطرافیان را به روز بهتری تبدیل کنید. علاوه بر نقوش خنده دار در قالب عکس ، می توان آنها را با افکار خنده دار سرگرم کرد.

تی شرت های خنده دار به منظور سفارش

فروشگاه اینترنتی که علاوه بر بسیاری از محصولات ، تی شرت های خنده دار به شما ارائه می دهد ، تعداد بسیار کمی از این تی شرت ها را در دسترس دارد. با این حال ، اگر آنچه را که در آن شک داریم دوست ندارید ، می توانید به طور کامل سفارش خود را سفارش دهید. همچنین می توانید پیراهن های خنده دار را مطابق خواسته ها ، نیازها و توانایی های خود به صورت آنلاین سفارش دهید. قیمت آنها نیز با وجود اینکه حتی تی شرت های خنده دار سفارش داده شده فقط با بهترین مواد ساخته می شوند ، از قیمت مناسب برخوردار خواهند بود. هر آنچه که بصورت آنلاین سفارش دهید ، طی چند روز مستقیماً به خانه شما تحویل داده می شود.

ابتدا باید مقصر را پیدا کنید. گلدان بیشتر از آب تشکیل شده است ، بنابراین به احتمال زیاد مقصر لکه های زرد نیستند (اگرچه حاوی مقادیر کمتری آمونیاک ، کلرید سدیم ، اوره و اسید لاکتیک است که می تواند به رنگ زرد باشد). علت دیگر تی شرت ها است - وقتی پوست خیلی طولانی روی پوست و پیراهن می ماند ، باکتری ها شروع به شکل گیری می کنند و باعث بو و لکه ها می شوند.

اما شما نمی توانید جلوی عرق کردن یا پوشیدن تی شرت را بگیرید - بنابراین چگونه می توانید عمل کنید؟

اگر به طور مرتب از ضد عرق های آلومینیومی برای جلوگیری از تعریق و بو استفاده می کنید ، خبر بدی داریم. ترکیب کاهش دهنده عرق همچنین باعث می شود لکه های زرد رنگ روی پیراهن ایجاد شود. بنابراین ، توصیه می کنیم از دئودورانت های کلاسیک عاری از آلومینیوم استفاده کنید.
سفارش عمده تاپ لاغری برای مغازه داران

مرکز پخش گن ساعت شنی و نحوه سفارش این محصول


سفارش تی شرت لاغری هات شیپر با بهترین الیاف09386932322

سفارش تی شرت لاغری هات شیپر با بهترین الیاف09386932322

راه اندازی ، راه اندازی و رشد یک شرکت تجاری  تاپ هات شیپر می تواند یک اقدام بسیار با ارزش باشد. زمان ، تلاش و اشتیاق زیادی می برد اما اگر درست و با پشتکار انجام شود ، این برند می تواند بسیار موفق باشد.

یک نکته مهم در مورد این مقاله این است که کسی به دنبال این نیست که به سرعت یک برند تی شرت را راه بیندازد و به راحتی تن پول کسب کند. این یک طرح برای کارآفرینان جدی است که می خواهند یک برند محکم و ماندگار بسازند. درک این نکته ضروری است که به محض ساخت یک مارک مستحکم ، پول دنبال خواهد شد.

مطابق این مطالعه ، هرچه طراحی لوگوی aped تند تر به نظر برسد ، رکابی هات شیپر ابزاری برای تبشیر مؤثرتر است. مقالات پوشاک با لباس های با رزولوشن کم از جنگ ستارگان ، کوکاکولا و Mountain Dew بسیار مؤثرتر از تی شرت های مسیحی که به خوبی انجام شده و دارای پیام های انجیل روشن بودند ، بسیار مؤثر است.

برای جمع آوری زاویه های کبک کار زیادی لازم نیست. همچنین زاویه های متلاشی شده برای چالش ، حتی با زبانهایی که محکم در گونه ها کاشته شده اند ، زیاد لازم نیست.

پخش کننده CJAD ، هارون رند ، پاسخی به زبان و گفتگو به او داده است ، همانطور که ​​او می گوید ، "فشار انگشت CAQ را در چشم زاویه دید:" وی تی شرت تاریخی آنگولا کبک را با رنگ ها و طرح های متنوعی خلق کرده است. . این سایت در وب سایت تازه راه اندازی شده تاریخی کبک آنگلوس رند ، "سایت غیر رسمی برای کمک به شما در تعیین اینکه آیا شما در واقع یک آنگلوفون تاریخی کبک هستید" در دسترس است.

تاپ لاغری هات شیپر یک تکه لباس است که در قسمت بالای بدن پوشیده شده است. گردن پیراهن ممکن است گرد یا لاتین V باشد.

اصولاً پیراهن شبیه پیراهن آستین کوتاه است ، هرچند پیراهن آستین بلند نیز وجود دارد. پیراهن ها نوع پیراهن کمتری نسبت به پیراهن در نظر گرفته می شوند.

پیراهن های تی شرت معمولاً از پارچه های نخی ، مصنوعی ، پشم یا مخلوط های آن ساخته می شوند. آنها غالباً با متن یا تصاویر تزئین می شوند.

در برخی از کشورهای اسلامی ، زنان مجاز به پوشیدن  رکابی لاغری هات شیپر در ملاء عام نیستند.

نقاشی را می توان سرگرمی بزرگی در نظر گرفت که برای افراد خلاق ایده آل است. عقیده ای وجود دارد که برای ایجاد تصاویر زیبا استعداد لازم است. با این وجود ، با احتیاط کافی ، همه می توانند این مهارت را بدست آورند و بهبود بخشند. پس از خواندن این بررسی ، خواهید فهمید که چگونه یک تی شرت را با استفاده از یک مداد معمولی ترسیم کنید.
مبانی ایجاد تصویر

به گفته کارشناسان ، هر کس می تواند یادگیری کار با یک قلم را داشته باشد. و سن مانع نیست. چگونه شروع به یادگیری نحوه رسم کنیم؟ ابتدا باید خود را با موادی که درج می شود آشنا کنید. برای درک نحوه طراحی یک تاپ لاغری هات شیپرز ، باید از کاغذ سفید با هر اندازه ، پاک کن و یک مداد ساده استفاده کنید. این مجموعه ای از ابزارهای حداقل است.

تاپ لاغری هات شیپر

پیراهنهای چاپی سرد یک روند ثابت مطلق هستند. چه حروف شیک باشد و چه نقوش زیبایی مانند گل ، حیوانات یا الگوهای مرموز: طرح های خلاقانه هر لباس را بهم می زند و به آن لمس می کند. بدون صرف هزینه ، می توانید سبک را سریع و به راحتی به تنهایی طراحی کنید. شما می توانید پیراهن خود را به دو روش زیر چاپ کنید!

تاپ لاغری خود را چاپ کنید

این کار را خودتان انجام دهید: چاپ یک تیشرت بسیار آسان است

اغلب چاپ های تمام شده در مغازه ها مطابق سلیقه خود نیستند - یا مورد پسند بسیاری از افراد قرار می گیرند ، و بنابراین کمی فردی به نظر نمی رسند. علاوه بر این ، حتی خلاقیت های ساده می توانند به سرعت مبلغ نسبتاً زیادی هزینه کنند. لازم نیست اگر خودتان  تاپ بلند هات شیپر بعدی را چاپ می کنید ، باشد. هر دو روش ارائه شده در زیر برای آزمایش این روش بسیار مناسب هستند.

زیرا هر کتابچه راهنمای کار خودتان کمتر از پنج یورو هزینه متری دارد و نیازی به تمرین و تجربه ندارد. به این ترتیب ، پیراهن مناسب فقط برای چند دقیقه می تواند برای رویدادهای خاص طراحی شود. اما همچنین پیراهن مورد علاقه جدیدی برای زندگی روزمره است زیرا برای شستن کاملاً صحیح است.

فقط مطمئن شوید که رنگ مناسبی را برای طراحی خود انتخاب کرده و یا برعکس ، طراحی مناسب پیراهن رنگی را انتخاب می کنید. بسته به روش ، پیچیده ترین روش چاپ یک تی شرت کاملاً سفید یا کاملاً سیاه است. از این گذشته ، هر تفاوت قابل تصور انگیزه انتخاب کاملاً قابل تشخیص است. اما به عنوان مثال ، کسانی که پیراهن قرمز را انتخاب می کنند ، مدل ها را بدون رنگ در نوع 2 انتخاب می کنند ، زیرا مطمئناً بازی های مربوطه در چاپ به پایان رسیده بیشتر نمایان می شوند.

تی شرت لاغری هات شیپر مردانه با درجه کیفیت عالی

قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای


خرید شلوار لاغری هات شیپر درجه یک اصل09386932322

خرید شلوار لاغری هات شیپر درجه یک اصل09386932322

در هنگام کار برای متخصص زیبایی ، شلوارهای پزشکی کاربردی و راحت Satal بسیار مفید است. ساخته شده از پارچه با کیفیت بالا ، راحت و تنفس. شلوار کاملاً مناسب با پیش بند یا حمام است. شلوارهای پزشکی برش مستقیم بر لاغر بودن جادوگر تأکید کرده و از پوست در برابر گرفتن لوازم آرایشی محافظت می کنند. این محصول دارای جیب های جانبی بالایی است که در کار روزانه متخصص آرایشی مفید خواهد بود.

شلوار بژ رنگ و لعاب مد و وسط بین شلوار مشکی کلاسیک و شلوار لاغری هات شیپر جین سبک است. سایه های زیادی از بژ (روشن ، خاموش ، سبک و تیره) وجود دارد ، این امکان را به شما می دهد تا شلوار مناسب را انتخاب کنید ، با سایر عناصر کمد لباس ، رنگ پوست ، مو و حتی چشم ها هماهنگ شوید.

شلوارهای بژ مردانه کاملاً با موارد زیادی روبرو می شوند: تی شرت های تابستانی و تی شرت های سبک ، پیراهن های مختلف با آستین کوتاه و بلند (تک رنگ ، در قفس ، نوار ، با الگوی). این شلوارها برای ایجاد تصویر نه تنها گاه به گاه ، بلکه در تجارت و تعطیلات نیز مناسب هستند.

رنگ بژ شلوار بسیار متنوع است ، خنثی است و بنابراین آزار دهنده نیست (به عنوان مثال ، با رنگ روشن). شلوار باریک و مناسب تر برای نسل جوان ، شلوار متنوع است و در مردان بالغ خوب به نظر می رسد. در کمد لباس خود می توانید شلوارهای ساخته شده از مواد مختلف را انتخاب کنید: پنبه ، پشم ، کادوی ، پارچه. چنین لباس هایی تابستانی به حساب می آید ، زیرا پوشیدن آن در فصل سرما (برفک ، باران ، برف ، خاک) عملی نیست ، زیرا به راحتی کثیف است.

برای انتخاب "گروه" در تصویر باید باشد ، از سبک شلوار هات شیپر شروع می شود. اگر از سبک کلاسیک پیروی می کنید ، شلوار مستقیم با فلش را انتخاب کنید ، و اگر شلوار "گاه به گاه" "chinos" را انتخاب کنید. خرید شلوار ، فقط به مجموعه توجه داشته باشید ، زیرا مردان کامل محاصره نخواهند شد "لاغر" ، اما مردان با بدن کامل می توانند هر برش را انتخاب کنند.

چه شلوار بپوشید:

پیراهن آبی یا سفید - ترکیبی از رنگ نرم همراه با ساحل ، نسیم ، دریا. این ترکیب بسیار شیک و "آرام" است ، برای بیشتر آقایان (با سایه های مختلف پوست ، مو و چشم) مناسب است.
یک پیراهن سیاه یا یک تی شرت - چنین بالایی قادر به تضاد کاملی با شلوار خواهد بود ، و آنها را مطابق با پیش زمینه خود متمایز می کند.
یک پیراهن سفید یا یک تی شرت به شما کمک می کند تا تابستان ، یک ظاهر سبک ، سبک و تازه ایجاد کنید.
پیراهن هلو یا صورتی (تی شرت) - ترکیبی ملایم از رنگ ها به شما امکان می دهد تا از همه مهمتر یک تصویر جشن و ظریف و زیبا استفاده کنید - یک لحن خاموش پیراهن و تی شرت را انتخاب کنید.

شلوار لاغری هات شیپر

در این مقاله توضیحات مفصلی در مورد نحوه دوخت شلوار نخواهید یافت ، اما نکات مفیدی در مورد نحوه دوخت شلوار زنانه یا مردانه با دست خود را خواهید یافت.

ارائه فناوری کامل ، پردازش دقیق خیاطی در یک مقاله غیرممکن است. در سایر مقالات سایت می توانید توضیحات مفصلی در مورد هر عمل به صورت جداگانه ، مانند نحوه دوخت شلوار ، پردازش کمربند شلوار ، پردازش جیب ، بخش ها ، کف شلوار با دکمه های کاف و غیره پیدا کنید. به همین دلیل است که در این مقاله ما فقط لیستی از عملیات فن آوری مربوط به دوخت شلوار موجود در سایت را ارائه می دهیم.تمام این توصیه ها می تواند هنگام دوختن نه تنها شلوار زنانه یا مردانه استفاده شود. آنها هنگام دوختن شلوار زنانه روی باند الاستیک کودک ، شلوار کودک برای یک پسر یا دختر ، به راحتی کمک می کنند. بسیاری از موارد حتی می توانید هنگام دوختن شلوار جین یا دامن جین استفاده کنید. در هر صورت ، این مقالات به دوخت صحیح شلوار لاغری به یک خیاط مبتدی کمک خواهند کرد.

اگر تصمیم دارید شلوار خود را با دستان خود خیاطی کنید ، اولین چیزی که باید تصمیم بگیرید پیدا کردن الگوی مناسب است. بسیاری از مجلات و منابع آنلاین الگوهای آماده را می یابند. با این حال ، قبل از بریدن پارچه گران قیمت ، ابتدا باید آن را بررسی کنید ، زیرا تقریبا تمام طرح ها برای یک شکل استاندارد طراحی شده اند. و بسیاری از آنها حاوی عناصری از برش منسوخ هستند ، که در لباس مدرن مورد استفاده قرار نمی گیرند ، همانطور که از کتاب های درسی دهه 50 اسکن شده است.

در سایت ما می توانید بارها و بارها بر روی الگوی برش و خیاطی شلوار تست شده ، که توضیحی مفصل از آن در مقاله الگوی شلوار زنان ارائه شده است.

سفارش گن ساعت شنی اصل

https://www.hot-shapers.ir/product/hot-slimming-pants-shapers/


خرید تاپ لاغری هات شیپرز اصل و با کیفیت09386932322

خرید تاپ لاغری هات شیپرز اصل و با کیفیت09386932322

هنگام طراحی چاپ ، مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که شما روی پارچه نقاشی نمی کنید بلکه روی تاپ هات شیپر هستید. در این حالت ، شما یک سبک و طراح مد هستید. و این بدان معناست که مهم نیست هرچقدر نقاشی شما زیبا باشد ، نباید اول بیاید. او باید تأکید کند و / یا تصویری از شخصی که خود آن را پوشیده است ایجاد کند. اکنون چاپ ها بیشتر در رکابی هات شیپر ، تی شرت یا ژاکت دیده می شود. لباس های جوان ، نیمه ورزشی ، اغلب تابستانی است. برای موضوع و سبک اهمیت دارد.

بر اساس این توابع ، روش هایی برای کار با چاپ ها ایجاد شده است.
اولی پیام

یا یک موضوع چاپ. به منظور خرید فعال مواد چاپی ، موضوع آن باید برای بسیاری نزدیک و قابل درک باشد. اما به حالت پیش پا افتادگی نروید. در حالت ایده آل ، پیام باید به گروه خاصی از افراد نزدیک باشد. سپس شخصیت را بازتاب می دهد. به عنوان مثال عاشقان عکاسی یا یوگا.

دوم اندازه

بدون نیاز به ماسه زدن است. دو گزینه: آن را بسیار کوچک یا خیلی بزرگ کنید - بهتر است به حالت افراطی دیگری برسید. علاوه بر این ، شما نیازی به خرد کردن اندازه چاپ خود یا گرافیک داخلی آن ندارید. این اثر از راه دور و در حرکت ثابت انسان درک می شود ، به این معنی که گرافیک های آن در این شرایط زمینه به راحتی قابل خواندن هستند.

بزرگترین شبکه ایستگاه های اتوماتیک پر کردن لتونی و "سبزترین برند 2019 در بالتیک" Neste با تماس با ما برای نجات سیاره ما ، فروش تاپ لاغری هات شیپرهای بازیافتی 100٪ را ایجاد و راه اندازی کرده است. این ابتکار بخشی از مأموریت Neste برای ترک سیاره تمیزتر برای فرزندانمان است و هر روز خواستار انتخاب مسئولیت پذیر و سازگار با محیط زیست است.

رکابی لاغری هات شیپر از پارچه های بازیافت شده 100٪ ساخته شده اند که یکی از نگرانی ترین مشکلات گرم شدن کره زمین - ذوب شدن یخچال های طبیعی را برطرف می کند. پیام پیراهن ها به خاطر می آورد که ما فقط یک سیاره شگفت انگیز داریم که مسئولیت آن را بر عهده داریم. تی شرت ها با طرح هایی برای کودکان و بزرگسالان ساخته می شوند.

لایه بندی تاپ لاغری هات شیپرز  امروزه به استانداردی برای طراحی خانمها تبدیل شده است. شما می توانید با تغییر سایه و سبک تاپ لاغری و پوشاندن آن در یک برنامه دیگر ، مجموعه ای از ظاهرها را به دست آورید. از آنجا که استانداردهای لباس کار با زندگی راحت تر می شود ، اکنون می توانید دامن یا جفت خاکی زیبا را در آن قرار دهید و دراز بکشید!

بهترین مارک های مطلق مورد استفاده برای لایه بندی ، پوشاک آمریکایی (دختر کلاسیک) و Hyp هستند. هر دو مارک از پنبه سبک و با کیفیت بالا استفاده می کنند ، که امکان ایجاد لایه ها را بدون ایجاد احساس مقاومت ناپذیری فراهم می کند.

برخی از نمونه های یک لایه دستی بزرگ ،تاپ بلند هات شیپر  پسر آمریکایی و Tee Hyp Sheer Cotton Long Tee هستند. این دو عنصر به رنگ سیاه و سفید و همچنین برخی گزینه های رنگی دیگر مانند سبز و صورتی موجود است تا کمی سلیقه تر شود. مخازن دراز را در زیر هر چیزی که برای کار یا بازی طراحی شده است - مانند یک ژاکت کار برای کار. آنها به اندازه کافی طولانی هستند که حتی پایین ترین کمر را بپوشانند و به شکلی شکل گرفته باشند که زیر پیراهن های دیگر شما خیلی ضخیم نباشند. در پاییز و زمستان ، آستین بلند پنبه Hyp Sheer Cotton ، زیر همه چیز پوشانده می شود - سایر تی شرت ها ، ژاکت ها ، جاروها ، کاپشن ها و غیره. هر دو مورد در رنگ های مختلفی قرار گرفته اند و هرکدام زیر 10 دلار قیمت دارند.

CheapesTees.com هم مارک های پوشاک آمریکایی و Hyp دارد و هم تی شرت های خالی برای کل خانواده.

تاپ بلند هات شیپر

لباس مهمترین چیز در زندگی هرکسی است زیرا لباس می تواند در ظاهر تأثیر بگذارد و می تواند شخصیت هر فرد را توصیف کند امروزه بسیاری از افراد از ظاهر کلی آگاه هستند و می خواهند تمام وقت به نظر برسند.

انواع بسیاری از لباس ها متناسب با محیط و فرهنگ جامعه ایجاد می شود که یکی از آنها پیراهن است. تی شرت ها بهترین چیزهایی هستند که در مورد لباس های رسمی و گاه به گاه اعمال می شود ، انواع پیراهن موجود در بازار بسیار متنوع است و دارای قیمت های متنوعی نیز از گرانترین تا ارزان ترین است. در اینجا گران ترین پیراهن های دنیا ذکر شده است:یکی از مکان های مورد علاقه جان لنون رستوران واقع در خیابان 1748 2 خیابان و ریچارد راس صاحب رستوران است. خانه یک فروشگاه پوشاک است که متعلق به خانواده راس در سن دیگو است. در ابتدا ، ریچارد راس تصویری از خانه را به صورت رایگان به لنون داد. در طی یک کنسرت جان لنون ، اغلب اوقات پوشیدن پیراهن HOME و بخشی از تصویر پیراهن را نشان می داد. این باعث می شود پیراهن های HOME بسیار محبوب شوند و قیمت فروش تی شرت های HOME به 16400 دلار برسد.

برچسب هرمس به دلیل داشتن محصولات منحصر به فرد و بسیار گران قیمت مشهور است. در یک نمایش مد برای بهار و پاییز 2013 ، هرمس برای اولین بار محصول جدید خود را معرفی کرد ، یک تی شرت مشکی ساخته شده از پوست تمساح. این پیراهن تا حد امکان سبک طراحی شده است و در هنگام استفاده احساس گرما یا گرمی نمی شود.
این تیشرت اختصاصی 91.500 دلار قیمت دارد یا قیمت پیشنهادی شامل مالیات نیست ، خود مالیات به هزاران دلار می رسد.
این تی شرت جنجالهای زیادی را از طرف مجالس مختلف و سازمانهای دوست داشتنی ایجاد کرده است ، زیرا ماده اصلی پیراهن از پوست حیوانات تهیه شده است.

تاپ بلند هات شیپر برای فصل تابستان مناسب است

خرید حضوری گن ساعت شنی در شهر های بزرگ ایران