گن لاغری

فروش هات شیپر

گن لاغری

فروش هات شیپر

انواع شلوارک های لاغری هات شیپر و نحوه خرید اینترنتی آنها

انواع شلوارک های لاغری هات شیپر و نحوه خرید اینترنتی آنها

تام فورد، طراح سخنگو، معروف گفت که مردان "هرگز نباید در شهر انواع شلوارک لاغری بپوشند". فرانک لوبویتز، نویسنده و منتقد فرهنگی، آنها را "انزجار" نامید. بسیاری از آزار دهنده ها مردان را در شلوارک لاغری هات شیپرها پیدا می کنند تا کودکانه و ساده و احمقانه نگاه کنند. من تام و فرن را احترام می کنم، اما نظرات واقعا می تواند اشتباه باشد. شلوارک هات شیپر یک بخش ضروری و عملی از یک کمد لباس گرم برای هر انسان است - اما هملیون باید درست باشد. آقایان، توجه داشته باشید: ما در مورد کوتاه کردن 5 اینچ صحبت می کنیم.

ورود واقعی خرید شلوارک لاغری هات شیپر کوتاه مردان در پیراهنی، مخمل، تیغه برش و حتی چرم در دهه 70 وارد شد، و روند ادامه داشت تا دهه 80 با شلوارک لاغری هات شیپراصل کوتاه تر و محبوب تر از همیشه. من می توانم یک عکس بزرگ از پل نیومن و رابرت ردفورد بازی پینگ پنگ را در حالی که در حال تیراندازی Butch Cassidy و Sundance Kid است - هر دو نشان دادن برخی از پا. مایک جگر اغلب در برش های جلیقه کاملا براق دیده می شود و یک عکس از جوان جان اف کندی جونیور با یک بومبوک زیر بازوی او، شورت های پنبه ای سفید ورزشی در تخته های خلق غیرمستقیم استفاده شده است. در دهه 90 میلادی، مایکل جردن شروع به پوشیدن شلوارک هات شیپر اصل های خود کرد تا لباس های بسکتبال را بپوشاند، و شانه های طولانی و طولی کمر را یک روند گسترده و بلند مدت می اندازد، اما اکنون می بینیم که بازگشت به یک چارچوب مناسب تر و راننده تر از باند فرودگاه علامت های تجاری مانند Prada، Martine Rose و Christopher Shannon.

شلوارک هات شیپر اصلخرید اینترنتی شلوارک لاغری هات شیپر

این توصیف خوبی از تاثیر شلوارک لاغری هات شیپر های حمل و نقل است که با این وجود کوتاهتر از گرفتن روح لباس نیست. این فقط این نیست که آنها کیسه ای و نوعی بی شکل هستند، نه فقط چیزی که کمی کمتر از کیف دستی / تلفن شما از جیب شما بر روی پای شما خراب می شود، این است که شلوار های حمل بار برای سال های سال به طور تجربی زشت شناخته شده اند، با این حال مردان فقط مردان، این چیزها لباس مردانه ترین لباس از لباس محافظ در مورد پوشیدن آنها است. شلوار لاغری هات شیپر معمولی دارای چهار جیب است. وقتی به جیب بیشتر نیاز دارید؟ چند تا از چندین ابزار هیبریدی شما پدرها هستید؟

مورخان مد معتقدندخرید اینترنتی شلوارک هات شیپر در طول دهه 1940 برای استفاده نظامی معرفی شده است. در نیروی هوایی ایالات متحده، کابین های باریک به این معنی بود که خلبانان در جبهه لباس خود برای دسترسی به منابع در حین پرواز نیاز به جیب دارند. سربازان بریتانیایی از بالا رفتن یا پنهان شدن در مکان های بالا، جیب های شلوار محموله را موثر تر از کمربندهای کاربردی برای ذخیره مهمات می دانند. "

تا این تابستان، دن دیکسون به نفع مردان نبود که در محل کار شلوار بپوشند. آقای دیکسون، مدیر خلاق 39 ساله در پلتفرم ویدیوی ویدو ووو، گفت که او کسانی را که با پاهای خود وارد می شوند، قضاوت می کنند.

او گفت: "احساس می کنید که شما احترام نداشتید، مانند رفتن به اردوگاه."

او اخیرا با این حال، در بیشتر موارد، به دلیل آنکه "آنقدر احمقانه و خاموش بود،" داده شده است.

سرزنش گاه به گاه جمعه، سرزنش سیلیکون ولی، سرزنش - چه کسی دیگری؟ - هزاره قیمت شلوارک لاغری هات شیپر در دفتر به طور فزاینده ای رایج است.

تاثیر شلوارک لاغری هات شیپر بر روی پایین تنه