گن لاغری

فروش هات شیپر

گن لاغری

فروش هات شیپر

بهترین مدل کمربند لاغری هات بلت در سراسر ایران

بهترین مدل کمربند لاغری هات بلت در سراسر ایران

کمربند لاغری هات بلت - آسیب رساندن به اندام شما

مطالعاتی که در قرن بیست و یکم انجام شد نشان داد که پوشیدن کاندوم در طولانی مدت در واقع اندام شما را نابود می کند و می تواند باعث آسیب دائمی شود. بله

یک قرن به جلو بر می گردیم و پزشکان هنوز در مورد پوشیدن تمرین کنندگان کمربند هات بلت هشدار می دهند که بهترین ایده نیستند.

آنها می توانند فشار جانبی اضافه شده و ناخواسته را روی متوسطه قرار داده و جریان خون و اکسیژن را به اندام های حیاتی محدود کنند که می تواند خطرناک باشد.

فشار و تنگی اضافه شده باعث سخت تر شدن تنفس می شود و شما را در معرض خطر قرار می دهد. ورزش با کمربند هات شیپر؟ احتمالا یک ایده عالی نیست

کمربند لاغری هات شیپر

2. کمربند لاغری هات شیپر می توانند آتروفی عضلات شکمی ایجاد کنند.

دلیل اینکه شرکت های آموزش کمر به هنگام تمرین کرستی شما را به تمرین می اندازند، بنابراین شما در واقع ماهیچه های خود را حفظ می کنید. مشکل این است که سینچرهای دور کمر در هنگام انجام هیچ کاری تنفس نمیکنند، به جز کار کردن.

اگر مدت کوتاهی تمرین کمر را انجام می دهید و تمرین نکنید چه؟ احتمالا شما هر تعریفی را که داشتید از دست می دهید و یک ظرف غذای نرم و نرم را در این فرایند بیرون می آورید.

خرید کمربند هات شیپر

کمربند لاغری به حرارت هسته می انجامند و می توانند باعث عرق بیش از حد شوند.

مطمئنا این بدان معنی است که شما وزن آب را از دست خواهید داد، اما همچنین شما را در معرض کمبود آب قرار می دهد.

کمبود آب - حقایق

کم آبی خفیف جدی نیست اما اگر به طور منظم تمرینات کمر را انجام دهید و به طور مناسب هیدراته نکنید، در نهایت تبدیل به بیشتر و بیشتر از آب می شود.

کم آبیاری شدید یک مشکل جدی است و می تواند باعث خستگی، سرگیجه، سردرد و در برخی موارد تشنج شود.

یکی از استادان علمی تمرینات علمی من همیشه به دانش آموزان خود می گوید که در مورد بهداشت و تناسب اندام هیچ کلید میانبر وجود ندارد. اگر به نظر می رسد خیلی خوب است که درست باشد، احتمالا این است.

من فکر می کنم می توانیم این اصل را به تمرینکنندگان کمربند هات بلت بسپاریم.

شما برای مدتی به آن فکر کرده اید. شما آن را در رسانه های اجتماعی دیده اید. زنان سراسر جهان با مشتاقانه ترین مربی دور کمر را در آغوش گرفته اند. آیا واقعا کار می کند؟ آیا باید آموزش کمرنگ را شروع کنید؟ در زیر، ما 10 دلیل برای اینکه شما نیز باید یک مربی خرید کمربند لاغری هات شیپرخریداری کنید و تمرین دایناسور را شروع کنید.

آشنایی با جنس شکم بند لاغری هات شیپر