گن لاغری

فروش هات شیپر

گن لاغری

فروش هات شیپر

تی شرت لاغری هات شیپر با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت

تی شرت لاغری هات شیپر با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت

تی شرت لاغری هات شیپر  های سفید "راست" شناخته شده توسط Rag & Bone دوخته شده است - به احتمال زیاد آنها را در طول بلاگ ها و ویراستاران در طول نمایش های مد خواهید دید. این تیشرت ها به راحتی با بافت لباس بافتنی قابل تشخیص هستند ، در پشتی درز دارند و از نظر شکل بسیار مناسب هستند. فقط با دست بشویید (با این حال بعید است که بخواهید یک تیشرت طراح با جوراب را در واشر بگذارید ...). تی شرت هات شیپر بنیادی خوب را می پوشاند ، همچنین می توانید آنچه Asos ارائه می دهد را ببینید (فقط به ترکیب آن نگاه کنید - پنبه یا مخلوطی از پارچه و پنبه ، بدون ویسکوز).یک تیشرت سفید یک جزء ضروری از کمد لباس اصلی است (من قبلاً در مورد نحوه ایجاد کمد لباس اصلی شخصی خود در اینجا نوشتم) ، و با استفاده از آن می توانید تعداد نامتناهی از تصاویر را جمع آوری کنید.


آنچه جلال یک تی شرت لاغری هات شیپر مردانه  سفید را شروع کرده است ، امروز هنوز هم مرتبط است: شلوار جین ، کفش ورزشی و یک ژاکت کش باف پشمی (یا روپوش سنگر کلاسیک) بهترین شرکای یک تی شرت سفید هستند. به طور کلی ، هر آیتم از یک برش ساده کاملاً مناسب با یک تیشرت سفید است ، به طوری که از نظر تطبیق پذیری آن ، یک تی شرت سفید حتی شلوار جین را با یک پیراهن سفید به کمربند وصل می کند.

برای اینکه کاملاً خسته نشوید ، می توانید این کار را در پاریس انجام دهید: رژ لب قرمز را اضافه کنید ، موهای خود را در یک نان رمانتیک و گشاد جمع کنید و به تفرجگاه شنبه بروید.تضاد مورد علاقه خانم های پایتخت مد روز: یک کت و شلوار رسمی و یک تی شرت و کفش ورزشی آرام. در واقع ، شما می توانید یک پیراهن سفید یا بلوز را با یک لباس لاغری هات شیپر در هر ترکیب کلاسیک جایگزین کنید ، و اضافه کردن یک جفت کفش ورزشی یا کفش های کلاسیک کمی کمتر (از جمله ژاکت و دامن مداد) - سعی کنید ، جالب به نظر می رسد.

تی شرت لاغری

بهترین دوست چاپ چاپ

یک تی شرت لاغری سفید به عنوان شریک در چاپ های رنگارنگ که ترکیب آن با چیز دیگری دشوار است ، ایده آل است. قانون ساده است: اگر به یک چیز دشوار نگاه کنید - شلوار ، دامن ، ژاکت - و شما نمی توانید بفهمید که چه چیزی را با آن بپوشید ، یک تی شرت سفید را امتحان کنید.

قفس نواری کلاسیک ، البته ، با یک تیشرت سفید نیز با اصطلاحات دوستانه ای همراه است - سادگی آن کمک می کند تا با ویرایش مشکی رنگ و خطوط ، به تمیز تر شدن تصویر کمک کنید.

تصویر اصلی بهار و تابستان 2018 یک ژاکت شطرنجی و یک تیشرت سفید است که آن را کاملاً سایه می اندازد. جواهرات بیانیه کمک می کنند تا یک تصویر تکثیر شده فردی تر شود (بدون آن خسته کننده خواهد بود).

عکسهای بیانیه

اگر شلوار طراح یا دامن پیچیده ای دارید که هیچ ایده ای برای پوشیدن آن ندارید ، سعی کنید یک تی شرت سفید بپوشید. بالای مینیمالیستی پیش زمینه ای عالی برای بیان پایین خواهد بود ، جواهرات روشن لازم نیست

تی شرت سفید چاپ

نکته دیگری که به مدتی وبلاگ نویسان و سردبیران مد ، مدت ها است که یک جایگزین قدرتمند برای پیراهن و پیراهن بوده است ، این تی شرت ها با کت های ساختاری خنثی و ژاکت کش به خوبی پیش می روند.

یک تیشرت چاپی ترکیبات کلاسیک (با شلوار جین یا جین) را کمی خسته کننده تر می کند و به خودی خود می تواند یک لهجه بیانیه باشد.
خرید تی شرت  هات شیپر برای ورزش در سالن ورزشی